Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Συναυλία

Η Φιλαρμονική Ορχήστρα του δήμου Βεροίας στα πλαίσια των τριήμερων εκδηλώσεων που διοργανώνει ο Δήμος Βέροιας για την Παγκόσμια Μέρα Μουσικής πραγματοποιεί συναυλία στις 19 Ιουνίου και ώρα 20:30 στιν Πλατεία Ωρολογίου.

Λίστα Κομματιών
1) Last Of The Mohicans
2) Mack The Knife
3) Con Te Partiro
4) La Vita e Bella
5) Beautiful Maria
6) El Condor Pasa
7) Το Βαλς
8) Αν Θυμηθείς το Όνειρο μου
9) Σάκαινα
10) Κλείσε Τα Μάτια σου
11) Στα Λιμάνια
12) Ederlezi
13) Kustino Oro

Καλό Καλοκαίρι

1 σχόλιο:

  1. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟΙ.. ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΕΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ. ΜΕΓΑΛΩΣΑΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΙΟ ΜΙΚΡΟΥΣ... ΝΑ ΕΙΣΑΤΕ ΚΑΛΑ. ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΕΜΦΑΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΕΣΤΡΟ ΣΑΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ. ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕΕΕ....... ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΪΠΕΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή